28 Şubat 2017 Salı

İzmarit Koleksiyoncusu













çırılçıplak uzanıyorduk yatakta. seviştikten sonra çarçabuk giyinmeyi değil öylece kalmayı seviyorduk. ayıp olan şey seviştikten sonra giyinmekti çünkü. bu ikimiz içinde çıplak olmayı sadece birlikte olmak için düşünmemek anlamına geliyordu.

kasığına uzanmıştım ve saçlarımla oynuyordu. bu onunla birlikte olmaktan çok daha zevkliydi. bir kadın sevdiği adamın sadece kadını değil aynı zamanda annesidir. böyle zamanlarda konuşulur en gizli şeyler. böyle zamanlarda açılır yaralar birbirine.kapanacağından değil elbet sadece zihinsel bir boşalma.

anlatılır yaralar ama aynı zamanda bu en tehlikelisidir ilişkinin. çünkü kendinizden bir başkasına yaralarınızı açmak, o yarayı kanatmaktır daha çok. ve ben maalesef o tuzağa hep düşüyorum.

kalemliğin içinden rastgele bir kalem seçerek karşısına geçip bana bakınca ne gördüğünü sordum. bunu sorarken sol göğsünün altına dolunay yazdım. çünkü o benim dolunayımdı.

sırtımı dönmemi istedi. çantasından rujunu çıkardı ve sırtıma bir şeyler yazdı. ben sen de bunu görüyorum dedi. ardından ruju sürüp ensemden öptü. köprücük kemiğine votka döktüm. ikimizde sarhoştuk..

banyoya gidip sırtıma ne yazdığına baktım. adımı yazmıştı. ben sana bakınca sadece seni görüyorum dedi..

sarhoştuk..

boynu hindistan cevizi kokardı. ağzında hep çilek tadı. içme bu kadar derdi. öpmezdi. sigarayla karışık parfüm kokuyorsun sen. içme artık..

oysa ikimizde sigara içmiyorduk önceleri. taa ki birbirimizi bulana kadar. o benim derdimden bense onun bana dertlenmesi yüzünden başladık bu merede.

kötü şeyler oldu ardından. ayrıldık. hep bir gün tekrar birlikte olma ihtimalimiz olacağını düşünerek ama buna inanmayarak başka şehirlerde kuklalarımıza kadehler kaldırarak yandık.

yangındık.

olmayınca olmuyor demişti birisi. olduramadık biz de.

birlikte çiçek ekeceğimiz gazoz şişelerine izmarit koleksiyonları yaptım. daha çok içtim. daha çok ağladım. aslında erkeklere ağlamak yakışır. çünkü erkekler güzel ağlar. hatta kadınlar hiç ağlamamalıdır bu yüzden..

kadın dolunay, adam gökyüzüydü. kadın hiç oldu. adam piç. güzel piç.

güzel piç.


ibrahimhalilataş
görsel : egon schiele

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder