5 Ekim 2013 Cumartesi

Beni Unutma


















Beni unutma, Loya ..
Bütün kesici, delici, hırpalayıcı, can yakıcı aletlerden bir koleksiyon yapıyorum
Gidişine eş değer bir acıya düşebilmek için.

Ardından, cüzdanımdan çıkardığım Kısa 2001 jilatinine sardığım neşterle
Parmaklarımı kopartıp,
Kendimi doğrayacağım.
Rutubetli bir odada etimi kavuracağım
Sense izleyeceksin sadece
Bana gözlerini giydireceksin.
Sabıkalı bir şiir iltica edeceksin avuçlarıma
İliklerime başka sevdalarından kalma ihanetleri  düşüreceksin.
Sana yakışanı yapacaksın Loya.
İkinci el düşlerine sığdıracaksın beni.
Canımdan Can’ını alacaksın.
Yalan ne ki Loya,
Yalan ne  ki ?
Bak bende söyleyebilirim.
Ne ağlaması Loya..
Gözüme toz kaçar benim hep,
Gittiğin gün aklıma her geldiğinde.
Neyse Loya.
Sen yinede 
Beni
Beni unutma..
İbrahim H. Ataş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder