30 Mayıs 2016 Pazartesi

Gülbize



senin gözlerinde efkarlı kalabalıklar vardır
hakkını arayan işçi sınıfları gibi yorgun ve emekçi
sen muhtemelen fazla mesailerde ayakta duramayacak kadar çalıştırılmışsındır
ben seni bu yüzden güzel severim Gülbize
anlarım dudak büküşünün altında yatan merhameti
anlarım koşuşturmandaki telaşı
anlarım ve ben seni bu yüzden kırmadan severim Gülbize


sen öyle güzel gülmeyiver Gülbize
sana başka başka adamlar aşık oluyor öfkeleniyorum
sen sadece bana gül istiyorum..
sen sadece benim yanımdan geç
sen sadece beni gör
senin sesini sadece ben duyayım istiyorum..
farkındayım seni sevince bencilleşiyorum


ah Gülbize senin adında bu kadar güzel olmasaymış keşke
ben sevince kendimi fazla kaptırıyorum
kalbimin en ücra yerlerinde açan amansız çiçekler gibisin
umulmadık zamanlarda geliyorsun
geliyorsun ve hiç gitmiyorsun Gülbize..
zaten böyle gel ve hiç gitme Gülbize


seni şairler sevmesin sakın Gülbize
olur ha bir şiirde adın geçer
herkes sana aşık olur
olmasınlar Gülbize
gülüşünü severler
sevmesinler Gülbize
kaldıramam


senin bir ömür tarayacak kadar güzel saçların var
o saçların Gülbize
dağ çiçekleri kadar özgür
dağ çiçekleri kadar asi
ve o saçların omzundan öne düşünce
ben soluk bir papatya iliştiriyorum saçlarının arasına
saçların merhamet
saçların dağ çiçeği
saçların berfin Gülbize..

ibrahimhalilataş
Resim: Tammy Callens

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder