3 Aralık 2014 Çarşamba

Beni Son Kez Öp Loya















Beni son kez  öp Loya,
Ölüyoruz.

Baldırı çıplak bir rejim yıkılıyor dışarıda
Saçları ateş gibi turuncu bir kadın,
Devrimi izliyor pencereden..

Bir çocuk ağlıyor,
Babasının öldüğü yerde..

Dışarısı boğazına kadar pislik Loya
Sen gel dudağımdaki uçuktan öp beni

Kasıklarında yeşermiş eski bir coğfraya misali
Doğur beni yeni, yeniden
Az vaktimiz kaldı
Dışarısı üryan, dışarısı ceset..

Sanki birazdan bir peygamber 
Süra üfleyen meleği izleyecek
Sanki birazdan yeni bir dünya savaşı çıkacak
Sanki birazdan bir diktatör mazlumları kurşuna dizecek
Sanki birazdan ağzı petrol kokan ülkeler çocukları öldürücek

Buralar çok sıkıcı Loya,
İnsanlar sevişmekten daha çok seviyor öldürmeyi
Kaçıp kurtulalım biz.
Dışarısı katliam..

Beni son kez  öp Loya,
Ölüyoruz.

İbrahim H. Ataş 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder