7 Şubat 2015 Cumartesi

Debreşen Ferdi Aşkı












Depreşim tam olarak Onur Ünlü’nün yazıp yönettiği, siyah beyaz bir film olan “Sen Aydınlatırsın Geceyi” filmiyle başladı. Orhan Gencebay ile Ferdi Tayfur karşılaştırılmasının yapıldığı sahnede aydınlandım sanırım. Çünkü filmde de dediği gibi Ferdi, “Ben de Özledim” diyordu başka bir şey demiyordu. Ve bu tam da Ferdi ile benim aramdaki bağı tespit ediyordu. Biz sadece özlüyorduk ve başka bir şey demiyorduk.

Küçüklüğüm geldi ardından aklıma. Ferdi’nin filmlerinde televizyona yapışırdım adeta. Ama aynı etkiyi hiçbir zaman Orhan göstermemiştir. Çünkü Orhan daha sert mizacı olan üstlerde takılan birisi gibidir hep. Ama Ferdi hep yanımızdadır. Karpottalları annelerimizin gizli saklı tuttuğu günlüklerin içindedir.

Filmi izledikten sonra youtube’dan Ferdi’nin şarkılarını dinlemeye başlayınca aslında kendime inanamadım.  Şarkılarının çoğunu biliyordum ve eşlik ediyordum. Ama niye dinlemez olmuştum. İlla radyoda mı denk gelmeliydi. Kızdım kendime, küfrettim.
Şimdi hayatta olduğu için bu kadar az anar ve dinler olduk ama yarın bir gün vefat edince (umarım benden önce ölmez) daha çok kıymete binecek ama ben şimdi anılsın isterim hep. Çok geç olmadan..

Onsuz, sanmayın ki yaşıyoruz..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder