12 Eylül 2016 Pazartesi

Monolog II (Kız Çocuğu)



- kaç yaşındasın ibrahim?
+ 26 oldum geçenlerde.
- bayağı olmuş
+ aynen.
- eee söyle bakayım ne zaman evleneceksin?
+ bi dur kukla allasen sen de başlama yine.
- yaşıtlarının çocukları oldu biliyorsun di mi?
+ konuyu kapatmalıyız.
- kapatırız kapatmasına da benle bitmiyor iş. sıkıştırıyorlar seni hep.
+ daha düşünmüyorum ben öyle bi şey.
- ee tabi askerlik de duruyor.
+ karşıyım ben militarizme, istemiyorum.
- vicdani ret?
+ bu memlekette zor iş o.
- e napacaksın peki?
+ gün ola devran döne kukla..

- çocuk falan da mı istemiyorsun sen.
+ başlama amk yine ya. laftan anlamıyor musun sen?
- söyle söyle.
+ yatıcam ben uza bence.
- rüyana gelirim. orda seni kontrol etmek daha kolay.
+ yapma ya tehdit mi ediyorsun sünepe piç?
- sen nasıl algılıyorsan artık.
+ anlatacak bir şey yok.
- sen bilirsin rüyanda görüşürüz.
+ tamam gel tamam ne istiyorsun.
- anlat işte evlilik filan.
+ bilmiyorum kukla ben evlenmeyi filan düşünmüyorum. bütün boşanmaların sebebi evlenmekmiş gibisinden bir şeyler okudum geçenlerde. boşanma oranı evlenme oranını geçmiş. bu kadar tahammülsüz bir ortamda düşünemiyorum yani.
- sen evlenmeden boşanmayı niye düşünüyorsun?
+ ben düşünmüyorum kukla. nasıl oluyor o işler bilemiyorum işte. aklım almıyor pek.
- hayatını bi düzene sokmak için iyi bir fırsat. öyle düşün mesela.
+ tam tersi de olabilir. zaten bokpüsür olan hayatımı daha da kötü yapabilirim. evleneceğim kadını ve kızımı böyle bir hayata dahil etmem bencilce.
- kızını mı?
+ ıı şey yani öylesine dedim.
- hadi hadi?
- yok kukla öylesine çıktı ağzımdan.
- hani düşünmüyordun?
+ tamam tamam. düşünüyorum olum aslında. bi kızımın olmasını hep düşünüyorum ben. mesela benim bi kızım olsa, onu dünyaya getiren kadına taparım ben. onu yere göğe sığdıramam inan. bana bi kız çocuğu vermiş. ibrahim’in bir kızı var. ne yapacağımı bilemem mesela. kızım olmuş ulan kızım. ben yerimde duramam. her gün saçlarını tararım kızımın. herkesten her şeyden korurum onu. her gece kitap okuyarak uyuturum. sabahları baş ucunda olurum. gözünü ilk açtığında beni görsün isterim. bir sürü oyuncak alırım. nasıl daha iyi baba olunur diye bir sürü kitap okurum filan.
- güzelmiş.

+ bunlar aramızda kukla.
- beni kimse bilmiyor ibrahim
+ olsun. söz ver.
- kafayı sıyırdın iyice.
+ söz ver lan işte. ben kızımı ilk defa birine anlattım. söz vereceksin o kadar.
- tamam söz.
+ ha şöyle.


- adı ne olacak kızın?
+ söylemem. benim kızım şiir gibi olacak.
- neyse gelmiyorum üstüne. ilk defa böyle umutlu görüyorum seni.
+ tamam hadi gitsene sen.
- kızını mı düşüneceksin?
+ uza kukla.
- yine biz kötü olduk olduk ya neyse.
+ hala burda mısın kukla. kızın yanında küfrettirme beni.
- ooo uçmuşsun sen. iyi yolculuklar.
+..


ibrahim h. ataş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder