12 Eylül 2016 Pazartesi

Monolog III (Yara)



- intihar etmeyi filan düşünmüyorsun değil mi?
+ hayır kukla ben intihar edemem zaten.
- nasıl?
+ intihar etmek için birincil koşul yaşamak. yaşamıyoruz ki intihar edelim.
- klişe.
+ klişe ama vaziyet bu.

- bayram değil mi bugün?
+ kime göre.
- inananlara.
+ boş ver kukla. bunlar derin konular. ben artık sevmiyorum böyle şeyleri konuşmayı, tartışmayı, hatta dile bile getirmeyi.
- neden?
+ ben boş ver dedikçe sen neden konuların üstüne gidiyorsun.
- off tamam.

- çok içmişsin dün.
+ yoo, hüzünlenecek kadar.
- derdin neydi peki.
+ çoktu.
- ne kadar çok.
+ sokağın tavanı kadar.
- kendi kendine büyütüyorsun, işin gücün var. eksik uzvun yok. kalacak yerin var.
+ herkesin derdi kendine göredir kukla. insan kendiyle anlaşamaz en çok. en çok kendini kanatır, kendini yaralar, kendi yarasına tuz basar.
- yarayla alay eder yaralanmamış olan.
+ replik çalıyorsun yine.
- hep sen yapamazsın bunu.
+ elbette.

- ee ne oluyor şimdi içince. iyileşiyor mu yaran?
+ iyileşsin diye içmiyorum.
- neye yarıyor?
+ içimdi kara bulutlar var kukla. beni her gece boğan, nefes almamı zorlaştıran, için için kemiklerimi kıran. ben yoruldum kukla. nefes almak bile zor geliyor. içince kendimi avutuyorum sadece. bi boka yaradığı yok aslında.
- farklı şeyler dene.
+ ne gibi?
- bilmem.
+ ben de bilmiyorum işte.
- dün neden sıradaki sigarayı hiç benim için yakmadın.
+ hesap sorma bana. sen sigaranın kendisiydin kukla.
- ..

ibrahim h. ataş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder